دریافت پاسپورت ترکیه

افراد زیادی هستند که می خواهند بر محدودیت های موجود غلبه کنند، پاسپورت برای داشتن کشوری غیر از کشور خود تا یک پاسپورت دیگر برای برخورداری از مزایای مختلف مانند سفر راحت تر به کشورهای مختلف جهان. در حال حاضر ترکیه یکی از بهترین کشورها برای اخذ پاسپورت و شهروندی دیگر برای ایرانیان می باشد که از آن به بررسی ارزش پاسپورت ترکیه می پردازیم.
پاسپورت ترکیه خرید ملک در ترکیه
خرید ملک یکی از راه های دریافت پاسپورت ترکیه است. خرید ملک یک سرمایه گذاری بسیار پر ریسک است. به این ترتیب می توانید سرمایه خود را در یک سیستم اقتصادی با ثبات سرمایه گذاری کنید.
این کار را می توان در سایت های املاک ترکیه و یا به صورت حضوری انجام داد. پس از خرید ملک و گذراندن مراحل قانونی، می توانید به اداره ثبت املاک ترکیه مراجعه کرده و برای شهروندی ترکیه اقدام کنید.
روند بررسی مدارک و صدور تاییدیه ها حدود یک هفته طول می کشد. پس از اخذ گواهی شهروندی، باید به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه کرده و برای اجازه اقامت اقدام کنید. در نهایت باید به اداره شهروندی و جمعیت ترکیه مراجعه کرده و گواهی شهروندی و اجازه اقامت را برای تکمیل درخواست ارائه دهید. امتحان نهایی 30 روز طول می کشد و سپس به متقاضی شهروندی ترکیه اعطا می شود.
پاسپورت ترکیه از طریق کارآفرینی
کارآفرینی راه دیگری برای اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه است. با راه اندازی کسب و کار در ترکیه و به کارگیری 50 شهروند این کشور می توان تابعیت و پاسپورت این کشور را دریافت کرد. واضح است که راه اندازی کسب و کار در کشوری دیگر دارای مشکلاتی است که انتخاب این روش دیگر نسبت به روش های دیگر مورد استقبال قرار نمی گیرد.
پاسپورت ترکیه از طریق استخدام
کار و اشتغال راه دیگر کسب پاسپورت و اقامت در ترکیه است.برای این کار باید از یک کارفرما یا شرکت معتبر در این کشور برای دریافت ویزای کار ترکیه یک پیشنهاد کاری داشته باشید.پس از اخذ مجوز کار یک ساله از وزارت کار ترکیه که برای یک سال تمدید می شود. شما می توانید اقامت ترکیه و پاسپورت به مدت ده سال در هر زمان دریافت کنید.
پاسپورت ترکیه از طریق ازدواج
ازدواج با فردی که شهروند ترکیه است یکی از راه های اخذ پاسپورت ترکیه است که پس از سه سال زندگی مشترک به یک شهروند ترکیه و پاسپورت تعلق می گیرد. در ابتدا به فرد اجازه اقامت یک ساله داده می شود که قابل تمدید است و پس از 3 سال ازدواج با ارائه مدارک لازم می تواند برای تابعیت ترکیه اقدام کند.
پاسپورت از طریق آموزش
تحصیل یکی از راه های دریافت پاسپورت ترکیه است. سالانه 4500 دانشجوی خارجی در دانشگاه های ترکیه پذیرش می شوند که به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. زبان ترکی به طور کلی در دانشگاه های دولتی تدریس می شود.
برخی از دانشگاه های ترکیه یک آزمون ورودی دارند که YOS SAT است و برای ثبت نام در دانشگاه ها گرفته می شود. از جمله دانشگاه های ترکیه مورد تایید ایران می توان به دانشگاه های کوچ، حیات تپه، استانبول، آنکارا، آس و آتاتورک اشاره کرد. تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در ترکیه امکان پذیر است. تحصیل به تنهایی منجر به اقامت و پاسپورت نمی شود اما پس از تحصیل و کار می توانید اقامت و پاسپورت در ترکیه بگیرید.


اطلاعات کلی در مورد ترکیه
با بررسی های انجام شده متوجه شدیم که ترکیه در بین محبوب ترین و مساعدترین کشورها برای مهاجرت به ویژه در بین ایرانیان جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.
این مکان به دلایل زیادی از جمله اقتصاد خوب، نزدیکی به فرهنگ ها و مذاهب خاص و موقعیت آن در اختیار این کشور قرار گرفته است.ترکیه به دلیل اینکه بخشی از آسیا و بخشی از اروپا است، کشور اوراسیا نامیده می شود. پایتخت ترکیه آنکارا و واحد پول آن لیر است.
ترکیه 783562 کیلومتر مربع مساحت دارد و حدود 80 میلیون نفر جمعیت دارد. جالب اینجاست که 75 درصد جمعیت این کشور مسلمان هستند. حکومت او سکولار است.
راه های مختلفی برای دریافت پاسپورت ترکیه بسته به فرد، شرایط و مراحلی که باید طی کنید وجود دارد.


گواهینامه پاسپورت ترکیه
همانطور که می دانید، برخی از پاسپورت ها در سراسر جهان از ارزش بالایی برخوردار هستند. در مورد ترکیه، این موضوع باید قبل از درخواست پاسپورت بررسی شود.
مطالعه این موضوع بسیار مهم است زیرا با درک اهمیت آن می توانید تعیین کنید که آیا مصرف پاسپورت ترکیه برای شما مفید است یا خیر.
ارزش و مشروعیت این پاسپورت این است که شما برای پذیرایی از این شخص آزاد هستید به 71 کشور سفر کنید. البته 83 کشور نیز برای ورود به ویزا نیاز دارند.
آنها به عنوان شهروند ترکیه می توانند بدون ویزا وارد ۴۴ کشور شوند و سپس در فرودگاه های این کشور ویزا بگیرند.


شرایط اخذ پاسپورت در ترکیه
وقتی به یک وکیل یا موسسه حقوقی در این زمینه مراجعه می کنید، به شما می گویند که گرفتن پاسپورت ترکیه و نحوه دریافت آن کاملاً به شرایط شما بستگی دارد.
البته، برای دریافت پاسپورت، باید مجوز اقامت در این کشور را دریافت کنید. راه های زیادی برای اخذ اقامت و در نتیجه پاسپورت وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد. دریافت پاسپورت از طریق:
• مانند
• تحصیلات
• سرمایه گذاری ها
• تولد
• ازدواج
• پناه


سرمایه گذاری
یکی از مطمئن ترین راه ها برای درخواست اجازه اقامت و بنابراین پاسپورت ترکیه سرمایه گذاری در این کشور است. راه های مختلفی برای سرمایه گذاری وجود دارد.در نظر داشته باشید سرمایه ای که در این کشور سرمایه گذاری می کنید باید حداکثر 3 سال در ترکیه بماند.
شما می توانید با خرید خانه به ارزش بیش از 250 هزار دلار، سپرده بانکی 500 هزار دلار، خرید سهام و همچنین ثبت شرکت و استخدام گروهی از شهروندان ترکیه در ترکیه سرمایه گذاری کنید.
تولد
در کشورهای مختلف قوانین مختلفی در این زمینه وجود دارد. در ترکیه، با تولد فرزند، اگر والدین کودک شهروند ترکیه باشند، کودک به طور خودکار تابعیت می یابد.
تابعیت ترکیه و شرایط اخذ پاسپورت ترکیه 2022
در این مقاله به نحوه دریافت پاسپورت ترکیه می پردازیم، با تکنیکوگروپ همراه باشید.
• ویدئو در مورد تابعیت ترکیه
• شرایط اخذ تابعیت ترکیه
• تفاوت بین اقامت و تابعیت ترکیه
• نحوه دریافت پاسپورت ترکیه
با خرید خانه ای به ارزش حداقل 250000 دلار، پاسپورتA ترکیه را دریافت کنید
با خرید خانه پاسپورت ترکیه را با کمتر از 250000 دلار خریداری کنید
با سرمایه گذاری در یک بانک پاسپورت ترکیه را دریافت کنید (حداقل 500000 دلار)
دریافت پاسپورت ترکیه با مجوز کار (Chalizmaizin)
با ثبت شرکت پاسپورت ترکیه را دریافت کنید
برای ازدواج با یک شهروند ترکیه یک پاسپورت ترکیه دریافت کنید
• مدارک مورد نیاز جهت اخذ پاسپورت ترکیه
• مزایای اخذ تابعیت ترکیه برای ایرانیان
• قانون جدید تابعیت ترکیه
• کشوری که می توانید با ترکیه پاسپورت به آن سفر کنید
. تابعیت ترکیه چیست؟
طبق ماده 66 قانون ترکیه، هر فردی که تابعیت ترکیه یا تابعیت ترکیه را دریافت کند، ترک است. تابعیت ترکیه طبق مفاد قانون به فرد اعطا می شود و به هر دلیلی (طبق قانون) تابعیت فردی قابل لغو است.
اخذ تابعیت ترکیه طبق قانون خون است نه قانون کشور! این بدان معنی است که شهروندی ترکیه به طور خودکار به فردی که از والدین ترک متولد شده است اعطا می شود.برای اخذ تابعیت ترکیه در بدو تولد کافی است یکی از والدین در زمان تولد فرزند شهروند ترکیه و دیگری شهروند ترکیه باشند. غریبه بودن امکان اخذ تابعیت برای کودک وجود ندارد. فرزندان والدین ترک ترک محسوب می شوند. بنابراین اگر یکی از والدین او ترک باشد (فرقی نمی کند که پدر و مادر باشد)، او نیز ترک محسوب می شود. اما صرفا متولد شدن در ترکیه به معنای دریافت تابعیت ترکیه نیست، زیرا ترکیه تحت قوانین ترکیه نیست. شرایط اخذ تابعیت ترکیه
1. طبق قانون، متقاضی باید به سن قانونی رسیده باشد (متقاضی به معنای متقاضی است).
2. عدم وجود بیماری خطرناک که سلامت عمومی را به خطر می اندازد
3. امنیت ملی و نظم عمومی را تهدید نمی کند
4. از شرایط مالی کافی برخوردار باشد
تفاوت بین اقامت و تابعیت ترکیه
اگر قصد مهاجرت و زندگی در کشور دیگری را دارید، گزینه های زیر در دسترس هستند:
• اخذ اقامت
• اخذ تابعیت
محل سکونت:
شما به عنوان یک خارجی در کشور مقصد زندگی خواهید کرد و نسبت به سایر اتباع آن کشور از حقوق و مزایای محدودی برخوردار خواهید بود و اقامت شما موقت است و اگر قوانین آن کشور برای اقامت اتباع خارجی تغییر کند، زندگی شما خواهد بود. ممکن است دچار مشکل شود، ترکیه در سال 2020 قانونی را برای عدم تمدید مسکن تصویب کرد. اگر علاقه مند به اخذ اقامت ترکیه هستید مقاله اقامت ترکیه را مطالعه نمایید.
تابعیت:
اگر شهروند آن کشور هستید، شهروند آن کشور هستید و مانند همه افراد در آن کشور، از تمام حقوق و مزایایی مانند حق تحصیل رایگان، بیمه درمانی رایگان برخوردار خواهید بود. افتتاح حساب در بانک های مختلف، اجازه کار، اقامت دائم و توجه داشته باشید که شرایط اخذ تابعیت ترکیه بسته به درخواست شما متفاوت است.با ما همراه باشید تا راه های آسان اخذ تابعیت ترکیه را بررسی کنیم. روش های دریافت پاسپورت ترکیه
1. خانه ای با قیمت کمتر از 250000 دلار بخرید
2. خانه ای با قیمت بیش از 250000 دلار بخرید
3. در بانک سرمایه گذاری کنید
4. از طریق مجوز کار
5. هنگام ثبت شرکت
6. با ازدواج با یک شهروند ترکیه
در زیر این روش ها را جداگانه بررسی می کنیم، با ما همراه باشید:
1- با خرید ملکی به ارزش حداقل 250000 دلار، پاسپورت ترکیه را دریافت کنید
یکی از رایج ترین و سریع ترین راه ها برای دریافت پاسپورت ترکیه، خرید ملک با حداقل ارزش 250000 دلار (قبل از 1 میلیون دلار، اما تغییر از سال 2018) است. به این ترتیب خریدار پاسپورت خود را در مدت 3 تا 4 ماه پس از خرید ملک دریافت می کند. این بهترین و سریع ترین راه برای دریافت پاسپورت ترکیه است. بیایید بررسی کنیم که چرا این روش را بهترین راه برای دریافت پاسپورت ترکیه می نامیم. مزایای گرفتن پاسپورت ترکیه با خرید خانه
با خرید یک یا چند خانه در ترکیه شما در واقع در بخش املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید و همانطور که می دانید سرمایه گذاری در این بخش یکی از سودآورترین و مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری است، در واقع می توان گفت یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری است. .
• • علاوه بر افزایش و افزایش قیمت املاک یا مستغلات خریداری شده، نوسانات ارزی و قدرت قابل توجه بالاتر لیر و دلار نسبت به ریال، در این بخش سرمایه گذار از سرمایه گذاری در این بخش سود زیادی خواهد داشت. . دلار
یکی دیگر از راه های کسب سود هنگام سرمایه گذاری در املاک، اجاره ملک یا ملک خود است. در برخی از خریدها، فروشنده به صورت سالانه اجاره بهای مشتریان را تضمین می کند و حتی در برخی موارد اجاره بها را به دلار دریافت می کند. به.سود شما را چند برابر می کند.
• • با این روش بسیار سریع قادر به دریافت پاسپورت خواهید بود و در صورتی که مراحل درخواست گذرنامه را به وکلای مجرب و متخصص واگذار کرده باشید طی 3 تا 4 ماه بدون هیچ خطری پاسپورت شما صادر خواهد شد.

شرایط اخذ پاسپورت ترکیه با خرید خانه


در ترکیه اسناد مختلفی برای انواع ملک وجود دارد که جزئیات آن فراتر از محدوده تابعیت ترکیه است، اما لازم به ذکر است که در هنگام خرید انواع ملک، اخذ تابعیت ترکیه تا زمانی امکان پذیر نخواهد بود. خرید هاوس چون به عنوان مثال نه تنها به شما پاسپورت می دهند، بلکه با برخی مدارک شرکتی (هیسلی) به شما اجازه اقامت در ترکیه می دهند، پس ما اینجا هستیم، تکینوگروپ قبل از مشاوره با کارشناسان سرمایه گذاری به شما توصیه می کند. بوقلمون. زیرا با اشتباه یا ناآگاهی از قوانین ترکیه می توانید صدمات جبران ناپذیری به خود، خانواده و سرمایه خود وارد کنید. همچنین اگر علاقه مند به اخذ تابعیت ترکیه از طریق خرید خانه هستید، نکات بسیار مهم و حیاتی وجود دارد که می تواند در روند درخواست پاسپورت شما بسیار تاثیرگذار باشد و دانستن این موضوع بسیار مهم است، از جمله:
به این ترتیب شما نمی توانید ملکی را که تا 3 سال پیش خریداری کرده اید بفروشید و تعهد نگهداری خواهید داشت.
2.نباید ملک خریداری شده از خارج از کشور خریداری کنید و حتی تا 3 دست قبلی هیچ مدرکی به نام خارجی وجود نداشته باشد یعنی خرید شما باید توسط مردم ترکیه انجام شود.
3. به این ترتیب مشتریان، همسران و فرزندان زیر 18 سال می توانند پاسپورت دریافت کنند.
4. شما مجبور به خرید ملک نیستید و همچنین می توانید املاک تجاری، خدماتی، مسکونی و غیره بخرید. اعداد نیز ملاک نیستند، یعنی می توانید بیش از یک ملک خریداری کنید.5. سرمایه گذاری باید در بخش املاک و مستغلات باشد، به این معنی که شما نمی توانید با خرید زمین پاسپورت دریافت کنید.



2- با خرید خانه ای کمتر از 250000 دلار پاسپورت ترکیه دریافت کنید.


اگر توانایی مالی برای خرید ملکی به ارزش حداقل 250000 دلار ندارید، نگران نباشید! همچنین می توانید با خرید ملکی با ارزش کمتر، پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. اما در این مورد قطعا شتاب پاسپورت ترکیه مانند مورد قبلی نیست، همانطور که می دانید با خرید ملکی به ارزش حداقل 250000 دلار می توانید بلافاصله برای شهروندی ترکیه اقدام کنید اما در این مورد این روند ادامه دارد. زمان کوتاه:
1. زمانی که در ترکیه خانه ای به هر مبلغی خریداری می کنید (توجه داشته باشید که سند مالکیت از نوع هیسلی نیست) هر سال اقامت خود را در ترکیه از طریق سند ملکی خود تمدید می کنید (محل اقامت نوع تاشینماز)
2. در روز خروج شما از ترکیه محاسبه می شود، یعنی در این دوره 5 ساله ممکن است بیش از 180 روز خارج از ترکیه نباشید.
3. بعد از 5 سال می توانید برای شهروندی ترکیه اقدام کنید.
  
3- اخذ پاسپورت ترکیه با سرمایه گذاری در بانک (حداقل 500000 دلار)


اگر بنا به دلایلی تمایلی به خرید ملک در ترکیه ندارید، با سرمایه گذاری در یکی از بانک های این کشور با حداقل 500000 دلار می توانید وارد پروسه درخواست شهروندی ترکیه شوید و در مدت زمان کوتاهی تابعیت ترکیه را دریافت کنید. کردها در نظر داشته باشید که مبلغ فوق را به مدت 3 سال در بانک واریز خواهید کرد و حق برداشت نخواهید داشت، این مبلغ می تواند به دلار، لیر، یورو باشد، اما در نظر داشته باشید که اگر مبلغ فوق به لیر باشد. سپرده است، سود حواله بانکی به مدت 3 سال به حساب شما واریز می شود.


4- اخذ پاسپورت ترکیه از طریق مجوز کار (Chalizmaizin)



با اخذ مجوز کار در ترکیه و 5 سال کار بدون وقفه می توانید برای تابعیت پاسپورت ترکیه و ترکیه اقدام کنید.البته کارفرمایان باید روند استخدام شما را قانونی کنند و به صورت ماهانه بیمه شما را رد کنند. در واقع، این یکی از سخت ترین راه ها برای دریافت شهروندی ترکیه است و یافتن کارفرمایی که بتوانید با او قرارداد کاری مناسب و مطمئن امضا کنید، اغلب کار آسانی نخواهد بود.


5- اخذ پاسپورت ترکیه با ثبت شرکت


برای ثبت شرکت در ترکیه و دریافت مجوز کار زیر می توانید پس از 5 سال برای پاسپورت ترکیه اقدام کنید. اگر شغل خاصی دارید یا می خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید تا بتوانید از مزایای کسب و کار در این کشور بهره مند شوید، شهروندی بگیرید و در صورت امکان کسب و کار خود را در مرحله بعدی توسعه جهانی بسازید. و شغل شما...
6- اخذ پاسپورت ترکیه از طریق ازدواج با شهروند ترکیه


یکی از راه های به ظاهر آسان برای گرفتن پاسپورت ترکیه، ازدواج با یک شهروند ترکیه است. اما در نظر داشته باشید که به دنبال ترفندهایی که برخی افراد در این زمینه به کار می برند، اداره مهاجرت ترکیه نسبت به این موضوع حساس شده و باید از واقعی بودن ازدواج متقاضی اطمینان حاصل کند. بنابراین حداقل 3 سال ازدواج لازم است. وقتی آن دوره تمام شد و اگر نتایج تحقیقات محلی نشان داد که ازدواج واقعی است، می توانید برای شهروندی ...
مدارک لازم جهت اخذ تابعیت ترکیه
مدارک مورد نیاز (متقاضی، همسر و فرزندان تا 18 سال):
1. اصل و ترجمه کلیه خانواده های پاسپورت با تایید اداره مسکن ترکیه (نوتردام) یا کنسولگری.
2. ترجمه کارت عضویت با تایید وزارت امور خارجه و سپس کنسولگری ترکیه.
3. سند ازدواج سرمایه گذار و همسرش با تایید وزارت امور خارجه و سپس کنسولگری ترکیه.
4. سوابق خانوادگی و ترجمه آنها با تایید وزارت امور خارجه و کنسولگری ترکیه با نشان دادن کلیه اعضای خانواده و بستگان در صورت وجود
5.کارت مسکن اصل و المثنی (کارت کیملیک)
6. هر فرد دارای چهار تصویر بیومتریک است
7. سندی که وضعیت درآمدی سرمایه گذار را نشان می دهد
8. وکالت از سرمایه گذاران با وکیل جهت تکمیل مراحل اخذ تابعیت ترکیه
9. تایید پرداخت کلیه هزینه های لازم
10. نام و نام مستعار جدید (در صورت تمایل افراد می توانند نام و نام مستعار خود را انتخاب کنند)


مزایای اخذ تابعیت ترکیه برای ایرانیان
سفر بدون ویزا به 110 کشور
اخذ ویزای شینگن و انگلیس آسان است
شهروندی دائمی است و می تواند به نسل های آینده منتقل شود
حق رای داشته باشید و برای کار دولت ترکیه کار کنید
امکان تحصیل رایگان در مدارس و دانشکده ها
برای دریافت پاسپورت ترکیه لازم نیست ترکی صحبت کنید
این یکی از 40 بهترین پاسپورت در جهان است.
هیچ محدودیتی برای سفر به ترکیه نخواهید داشت.
پاسپورت را می توان ظرف 60 تا 90 روز کاری دریافت کرد.
همسر و فرزندان زیر 18 سال شما می توانند تابعیت ترکیه را دریافت کنند.
قانون جدید تابعیت ترکیه
به گزارش مطبوعات رسمی ترکیه، برخی از قوانین اخذ تابعیت ترکیه برای خرید ملک و سرمایه گذاری تغییر کرده است، طبق قوانین جدید سرمایه گذاری همچنان 250 هزار دلار است اما نحوه پرداخت تغییر کرده است. در این صورت ابتدا باید مبلغ مورد استفاده به دلار به حساب بانکی خریدار واریز شود و سپس بانک مبلغ را به دلار به بانک مرکزی ترکیه می فروشد و آن را به لیر تبدیل می کند. در حساب دلاری نزد بانک مرکزی - اما نه در حساب مشتری. به لیر تبدیل شد. در واقع این تعدیل مشتری را تغییر نداد، بلکه فقط نحوه انتقال پول را تغییر داد که تغییر چندانی در مشتری ایجاد نکرد.
کشورهایی که می توانید بدون ویزا به آنها سفر کنید با ترکیه پاسپورت!
بنگلادش، ماکائو، سریلانکا، برونئی، کامبوج، مالزی، تایوان، مالدیو، تاجیکستان، هنگ کنگ، مغولستان، تایلند، اندونزی، نپال، ژاپن، فیلیپین، تیمور، ازبکستان، قزاقستان، سنگاپور، قرقیزستان و کره جنوبی
آفریقای جنوبی، سودان، سوئیس، تانزانیا، توگو، تونس، اوگاندا، زامبیا، زیمبابوه، سومالی، سنگال، سائوتومه، رواندا، موزامبیک، مراکش، موریس، موریتانی، ماداگاسکار، بنین، بوتسوانا، کیپ ورد، گینه بیسا
قطر، عراق، ایران، عمان، گرجستان، لبنان، بحرین، کویت، آذربایجان و اردن
مونته نگرو، کوزوو، آلبانی، بلاروس، مقدونیه، بوسنی و هرزگوین، مولداوی، اوکراین و صربستان
کاستاریکا، کاوادریا، السالوادور، گواتمالا، هندوراس، نیکاراگوئه، باهاما، سورینام، ونزوئلا، بلیز، اروگوئه، بولیوی، آرژانتین، مکزیک، برزیل، پاناما، شیلی، پاراگوئه، کلمبیا و پرو
.تابعیت ترکیه و شرایط اخذ پاسپورت ترکیه 2022
در این مقاله به نحوه دریافت پاسپورت ترکیه می پردازیم، با تکنیکوگروپ همراه باشید.
• ویدئو در مورد تابعیت ترکیه
• شرایط اخذ تابعیت ترکیه
• تفاوت بین اقامت و تابعیت ترکیه
• نحوه دریافت پاسپورت ترکیه
با خرید خانه ای به ارزش حداقل 250000 دلار، پاسپورتA ترکیه را دریافت کنید
با خرید خانه پاسپورت ترکیه را با کمتر از 250000 دلار خریداری کنید
با سرمایه گذاری در یک بانک پاسپورت ترکیه را دریافت کنید (حداقل 500000 دلار)
دریافت پاسپورت ترکیه با مجوز کار (Chalizmaizin)
با ثبت شرکت پاسپورت ترکیه را دریافت کنید
برای ازدواج با یک شهروند ترکیه یک پاسپورت ترکیه دریافت کنید
• مدارک مورد نیاز جهت اخذ پاسپورت ترکیه
• مزایای اخذ تابعیت ترکیه برای ایرانیان
• قانون جدید تابعیت ترکیه
• کشوری که می توانید با ترکیه پاسپورت به آن سفر کنید
تابعیت ترکیه چیست؟
طبق ماده 66 قانون ترکیه، هر فردی که تابعیت ترکیه یا تابعیت ترکیه را دریافت کند، ترک است. تابعیت ترکیه طبق مفاد قانون به فرد اعطا می شود و به هر دلیلی (طبق قانون) تابعیت فردی قابل لغو است.
اخذ تابعیت ترکیه طبق قانون خون است نه قانون کشور! این بدان معنی است که شهروندی ترکیه به طور خودکار به فردی که از والدین ترک متولد شده است اعطا می شود. برای اخذ تابعیت ترکیه در بدو تولد کافی است یکی از والدین در زمان تولد فرزند شهروند ترکیه و دیگری شهروند ترکیه باشند. غریبه بودن امکان اخذ تابعیت برای کودک وجود ندارد. فرزندان والدین ترک ترک محسوب می شوند. بنابراین اگر یکی از والدین او ترک باشد (فرقی نمی کند که پدر و مادر باشد)، او نیز ترک محسوب می شود. اما صرفا متولد شدن در ترکیه به معنای دریافت تابعیت ترکیه نیست، زیرا ترکیه تحت قوانین ترکیه نیست.
روش های دریافت پاسپورت ترکیه
1.خرید خانه با قیمت کمتر از 250000 دلار
2. خانه ای بیش از 250000 دلار بخرید
3. سرمایه گذاری در بانک
4. با مجوز کار
5. با ثبت شرکت
6. ازدواج با یک شهروند ترکیه
ما روش های زیر را جداگانه در نظر خواهیم گرفت، همیشه دنبال کنید:
1- با خرید خانه ای به ارزش حداقل 250000 دلار، پاسپورت ترکیه را دریافت کنید
یکی از رایج ترین و سریع ترین راه ها برای دریافت پاسپورت ترکیه، خرید خانه ای به ارزش حداقل 250000 دلار است (قبل از 1 میلیون دلار، اما از سال 2018 تغییر کرده است). به این ترتیب خریدار پاسپورت خود را در عرض 3 تا 4 ماه پس از خرید خانه دریافت می کند. این بهترین و سریع ترین راه برای گرفتن پاسپورت ترکیه است، بیایید در نظر بگیریم که چرا این روش بهترین راه برای گرفتن پاسپورت ترکیه نامیده می شود؟
مزایای گرفتن پاسپورت ترکیه هنگام خرید خانه
با خرید یک یا چند خانه در ترکیه در واقع در بخش املاک سرمایه گذاری می کنید و همانطور که می دانید سرمایه گذاری در این بخش یکی از کارآمدترین و مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری است. در واقع می توان گفت که سرمایه گذاری یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری است.
• سرمایه گذاران این بخش علاوه بر افزایش و کاهش قیمت اموال یا دارایی های خریداری شده، نوسانات ارزی و افزایش قدرت لیر و دلار در برابر ریال، سود زیادی در سرمایه گذاری خواهند برد. به دلار
یکی دیگر از راه‌های استفاده حداکثری از سرمایه‌گذاری در مالکیت خانه، اجاره ملک یا دارایی‌های خود است. در برخی از خریدها، فروشنده اجاره سالیانه را به خریدار تضمین می کند و در برخی موارد هزینه آموزش دلاری نیز وجود دارد. این شما را چند برابر می کند.
• با این روش می توانید خیلی سریع پاسپورت دریافت کنید و در صورتی که مراحل درخواست پاسپورت را به یک وکیل مجرب و متخصص بسپارید، ظرف مدت 3 تا 4 ماه صادر می شود، هیچ خطری برای پاسپورت شما وجود ندارد.


 


شما می توانید با مراجعه به سایت ترامند اطلاعات جامع تری دررابطه با دریافت پاسپورت ترکیه به دست آورید.

منبع خبر :