اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران

 نیاز به اقامتگاه جزو مهم ترین نیاز هایی است که در تهران به چشم می آید. اجاره اپارتمانی مبله که امکانات رفاهی زندگی در کنار ابزار ها و وسایل اولیه زندگی در ان وجود دارد می تواند به دلایل مختلف صورت گیرد. برخی برای برگزاری تولد، برگزاری مهمانی و برخی نیز برای بازدید از جاذبه های تهران دست به اجاره اپارتمان مبله در این شهر می زنند.اما چیزی که همه انسان ها در زمان اجاره آپارتمان مبله در تهران  به دنبال ان هستند، صرفه جویی در هزینه های ان ها است. هر کسی تمایل دارد تا اقدام به اجاره اپارتمان مبله ارزان در تهران کند. برای اینکه به این مهم دست پیدا کنید، بهتر است به چند فاکتور بسیار مهم توجه کنید.اولین موضوعی که می تواند در این رابطه به شما کمک کند، شناخت موقعیت ارزان ترین اپارتمان های تهران است. یعنی بدانید ارزان ترین محله های تهران در کدام منطقه قرار دارند. با شناخت این محله ها کار اجاره اپارتمان مبله ارزان در تهران را تا حدود زیادی انجام داده اید.


ارزان ترین محله های تهران در کجا قرار دارند؟


برای اینکه بتوانید اقدام به اجاره ارزان ترین اپارتمان های مبله تهران کنید، باید به سراغ مناطقی بروید که در غرب این شهر واقع شده اند. اما به راستی کدام یک از مناطق تهران برای خرید و یا اجاره اپارتمان مبلع ارزان تر هستند؟ مناطق 15، 16، 17، 18، 19 و 20 تهران نسبت به سایر مناطق این شهر ارزان تر هستند. بنابر این توصیه می کنیم چنانچه قصد اجاره یا خرید ارزان ترین اپارتمان های تهران را دارید به سراغ یکی از این 6 منطقه پایتخت بروید. چرا که از نظر قیمتی، میزان اجاره بهای کمتری را از شما درخواست می کنند.


اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران


اما برای اینکه بتوانید اجاره سوئیت ارزان در تهران را اجاره کنید و یا دست به خرید ان ها بزنید، لازم است نسبت به محله های این مناطق نیز اطلاعاتی را کسب کنید. برای مثال چنانچه قصد دارید در منطقه 15 تهران کی از ارزان ترین اپارتمان ها را برای خود انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم به دنبال اپارتمان ها و واحد های خالی در محله افسریه باشید. علاوه بر افسریه دو محله شوش و بیسیم نیز جزو ارزان ترین محله هایی هستند که در منطقه 15 شهرداری تهران قرار دارند. غیر از این مناطق، محله های ارزان دیگری نیز در منطقه های 17 و 18 تهران قرار دارند که سکونت در ان ها می تواند اجاره بهای کمی را برای شما به همراه داشته باشد.برای مثال منطقه 17 تهران که جزو مناطق خوب و ارزان پایتخت است، می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای اجاره سوئیت در تهران باشد. در این منطقه، محله های یافت آباد، امام زاده حسن، خزانه و ابوذر غربی و شرقی واقع شده است.


توجه به چند فاکتور برای اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران


حال که با ارزان ترین مناطق و محله های تهران برای سکونت اشنا شدید، بهتر است فاکتور هایی را بشناسید که توجه به ان ها و رعایتشان باعث می شود میزان اجاره بهای کمتری را برای سکونت در تهران بپردازید. یکی از مهم ترین این فاکتور ها، زمان سفر شما به تهران است. اینکه در چه بازه تاریخی به استان تهران سفر می کنید، در هزینه های شما تاثیر زیادی دارد. برای مثال در ایام عیدف اجاره بهای اپارتمان های مبله بسیار بالاتر از همیشه خواهد بود چرا که تقضا بالا است. پس بهتر است در زمان سفر خود، توجه زیادی کنید.


علاوه بر این امکاناتی که اپارتمان مبله ای که اجاره می کنید دارد، در میزان اجاره بها تاثیر گذار خواهد بود. برای مثال فرض کنید اقدام به اجاره یک اپارتمان مبله استخردار می کنید. این اپارتمان یا ویلا به واسطه امکاناتی از قبیل استخر، سونا و جکوزی که دارد، اجاره بهای بالاتری را نیز دارا می باشد. در مقابل هر چه این دست از امکانات کمتر باشد، مسلما اجاره بها پایین تر است به همین خاطر توصیه می کنیم به وجود امکانات در زمان اجاره اپارتمان مبله در تهران توجه زیادی داشته باشید.

منبع خبر :