خرید تیراهن در مشهد

در سال 1812 ، حدود 200 سال است ، حدود 200 سال است ، هیچ تخصصی برای تخصصی وجود ندارد. ژوئیه 1730 ، نسلی از بسیاری در زمینه های جهانی ساخته شده است. بعداً ، فلزات مختلف ساخته شده در آهن ، فولاد ، فولاد و راه آهن. این محصول فولادی به عنوان یک درب ، مسکن و مشابه آن در قایق و مشابه استفاده می شود.


تیرآهن بایگانی از وظیفه اصلی وی است و وظیفه اصلی وی مراقبت از استرس و استفاده اصلی آن از لنگر انداختن پرواز است. این محصول در تولید این محصول استفاده می شود و فقط یک بار اقدامات متفاوتی برای انجام آن انجام می شود. این فولاد بزرگ که در ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند ، می توانند بر اساس Warsebar به گروه های مختلف جدا شوند.
هیچ انتخابی از مهمترین مؤلفه مهمترین مؤلفه درگاه های سرقت وجود ندارد ، ممکن است در نظر گرفته شود زیرا او نمی تواند بدون تیرآهن بتواند بی ارزش باشد.


به عنوان یک ساختار ساختمان که به ساختار ساختمان بارگذاری می شود ، به تیرآهن منتقل شد. Aتیرآهن دو بخش از Aتیرآهن و روح را می سازد ، وسط Aتیرآهن ، اصلی آن را پارس و سمت آن می نامند.


تیرآهن ضروری است و برای دریافت بارهای قهوه ای و عبور از خونریزی و دو انتها طراحی شده است. در واقع ، تیرآهن برای برگزاری و خم شدن در ساختمان مورد استفاده در ساختمان برگزار می شود. اگر این نیروها حق را تحویل ندهند ، بدخلقی و تغییر تیرآهن را ایجاد کنند ، خطر کاهش در ساختمان و جبهه ساختمان را فراهم می کند.به همین دلیل واحد، تیرآهن و تعداد آنها باید بر اساس استانداردهای کارشناسان و سیستم ساخت و ساز هر کشور انجام شود.


بال 60 تا 100 عرض تیرآهن به روش نورد گرم تولید می شود و یکی از متداول ترین روش های تشکیل فلز نورد حرارتی می باشد. به این ترتیب سطح مقطع معین و یک قطعه سیم فولادی بلند از نوع فولادی (گل) پس از رسیدن به دمای مورد نظر و عبور از شبکه نورد اولیه (مجموعه نورد) به داخل کوره داغ می‌غلتد. قطعه کوتاه شده و طول آن زیاد می شود و در نهایت با عبور از شبکه نورد میانی و نهایی به صورت آهکی در می آید و سپس به طول دلخواه برش و بسته بندی می شود.


تیرآهن های زاویه باز را می توان عمدتا به عنوان ستون در سازه های تقاطع مربع شکل استفاده کرد. این ستون نیروی باد عمودی و عمودی را به پایه ساختمان می رساند. ستون در ساختمان اسکلت فلزی به 3 روش استفاده می شود:


ستون وسط، اگر آنها را مرکز مربع در نظر بگیریم، بار کل مربع را جابجا کنید.
ستون کناری که نیمی از بار مربع را حمل می کند.
ستون های گوشه ای که یک چهارم مربع را اشغال می کنند.


همچنین از تیرآهن برای نصب لنزهای مرکزی بر روی سازه های فولادی استفاده می شود. این تیرها در واقع ستون ها و تیرهای اصلی را به یکدیگر متصل می کنند تا ظرفیت باربری سازه افزایش یابد. بسته به نوع و محل قرارگیری لامپ های میانی از لنزهای مخصوص استفاده می شود.


تیرآهن IPE و INP دارای ارتفاع 800-600 میلی متر و تیرآهن IPB 100-1000 میلی متر است.تیرآهن مطابق با استانداردهای چینی و روسی ساخته شده و در فرم I می باشد. به نام INP.
من تشکیل شده ام اما کشور ما به نام تیرآهن IPE است که بر اساس استانداردهای ایران و اروپا است. از ویژگی های آن می توان به ناپایداری و یکنواختی کل بال آهک اشاره کرد.
تیرآهن دیگری به نام Hash وجود دارد که نام دیگر این چراغ IPB است که دارای دو بال پهن و بسیار پهن سنگین و سبک (L و V) می باشد.
پرمصرف ترین تیرآهن در ساخت و ساز عبارتند از: بال پهن، مورد استفاده در ستون و میخ، نیمه پهن، اروپایی و زنبوری شکل. همانطور که از نامش پیداست سوراخ هایی دارد که ایراد دارد و از استحکام آن می کاهد.
اگر تیرآهن ساده باشد به آن I یا NP می گویند که در ستون های لیمویی، ستون ها، دهانه درها، روکش های سقف و پل های عسلی به دلیل ارتفاع 80 تا 600 میلی متر و بسیار کاربردی استفاده می شود.


تیرآهن bee یا CPE نوع دیگری از تیرآهن است که توسط شبکه تیرآهن تولید می شود. این قطعه فولادی در شرایطی استفاده می شود که وزن کم نیاز به کشش بالایی دارد. اما در قطعاتی که نیاز به مقاومت برشی بالایی دارند استفاده نمی شود.


در تولید کندوهای زنبور عسل ابتدا خطوط روی خطوط آهکی نورد شده (به شکل مستطیل ورق آهنی سفید یک میلی متری) کشیده می شود. سپس لیموهای آهنی روی یک سطح افقی قرار می‌گیرند و به دانه‌ها جوش داده می‌شوند تا از درگیری آنها جلوگیری شود.


بهترین پروفیل نورد این ستون، لامپ عریض IPB یا جعبه مربع است، زیرا از نظر استحکام بهتر از سایر بخش ها عمل می کند.علاوه بر این، اکثر شرایط عملیاتی اتصال لنزها را آسان می کند. همانطور که گفتیم هش HEB سنگین است، به این معنی که بال های این نوع تیرآهن از نور HEA گسترده تر است.


در دسته بندی دیگر تیرآهن بر اساس سایز محصول دسته بندی می شود که می توان آن را یکی از مهم ترین دسته بندی ها دانست:
سایز تیرآهن 12
وزن این تیرآهن از 10.4 تا 26.8 کیلوگرم بر متر است و در صنعت و ساخت و ساز بسیار استفاده می شود. از جمله کاربردهای تیرآهن در این اندازه، می توان از آن برای ساخت ستون استفاده کرد. با سقف و آهک پوشیده شده است.
 
سایز تیرآهن 14
این تیرآهن را می توان پرکاربردترین نوع آن دانست. تیرآهن 14 وزنی بین 12.9 تا 33 کیلوگرم دارد و کاربردهایی مانند خرپا، اسب و پوشش سقف دارد. تیرآهن در تمام کارخانه ها در 14 کشور تولید می شود.


سایز تیرآهن 16
یکی دیگر از تیرآهن معروف 16 پوند وزن و 15 41 41 کیلوگرم وزن دارد. از کاربردهای این اندازه می توان به ساخت خرپا، سقف و پل های عسلی اشاره کرد.


 سایز تیرآهن 18
یکی از پرکاربردترین اندازه ها، این تیرآهن ها بین 18 تا 49 کیلوگرم وزن دارند و در اندازه های 14 و 16 کاربرد دارند.


 استاندارد تیرآهن 20


این تیرآهن وزن و اندازه بیشتری نسبت به سایرین دارد و در سازه های بزرگتر که به قدرت بیشتری نیاز دارند استفاده می شود. وزن این محصول 22 تا 60 کیلوگرم است.


به دلیل مزیت تیرآهن آن، به پرکاربردترین بخش فولادی تبدیل شده است. این مزایا عبارتند از:


زندگی طولانی
بزرگترین مزیت تیرآهن نسبت به بتن عدم عمر طراحی آن است.سازه های خاص عمری بین 50 تا 60 سال دارند. زیرا مقاومت بتن با گذشت زمان کاهش می یابد. البته با کمک برخی تکنیک ها در طراحی سازه می توان عمر یک سازه خاص را افزایش داد.


سرعت اجرای بیشتر
اگر از تیرآهن برای ساخت اسکلت ساختمان استفاده کنید، سرعت تکمیل پروژه شما افزایش می یابد. با این حال، هزینه یک سازه بتنی حدود 20 تا 30٪ ارزان تر است. با توجه به اهمیت تکمیل کار و بازگشت سرمایه در ساخت و ساز مسکونی، استفاده نکردن از سازه های بتنی به صرفه است.


علاوه بر مزایای بسیار، تیرآهن دارای معایبی است که گاهی اوقات استفاده از آنها غیرممکن است. معایب این بخش فولادی:


به احتمال زیاد پوسیده می شود
تیرآهن معمولا از فولاد معمولی ساخته می شود، بنابراین پتانسیل خوردگی بالایی دارد. این مشکل می تواند عمر سازه را کوتاه کند، بنابراین فقط از سازه های بتنی در مناطقی با رطوبت بالا استفاده می شود.


کارشناسان بیشتری مورد نیاز است
اجرای اسکلت فولادی از طریق تیرآهن نیاز به نیروی انسانی ویژه بیشتری دارد و نسبت به ساخت اسکلت بتنی خاص تلقی می شود. این امر مستلزم داشتن کنترل و کنترل بیشتری برای ساخت این نوع استخوان است.


از آنجایی که آهک ها و ستون ها مهمترین عناصر ساختاری هستند، انتخاب یک تیرآهن قوی و بادوام مهم است و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به آدرس خودش مراجعه کنید.

منبع خبر :