دوره آموزش زبان لاتین

انگلیسی در جهان به عنوان یک زبان بین المللی و رسمی شناخته می شود. بسیاری از افراد در کشورهایی که زبان رسمی آنها چیزی غیر از انگلیسی است سعی در یادگیری زبان دارند. به همین دلیل است که مؤسسات انگلیسی روز به روز در کشورهای مختلف ، به ویژه در کشور ما در حال افزایش هستند. با یادگیری انگلیسی و گرفتن مدارک تخصصی در این زبان مانند IELTS و TOEFL ، می توانید فرصت های جدیدی را برای حرفه و آموزش آینده خود ایجاد کنید.


از طرف دیگر ، انگلیسی بیش از یک و نیم میلیارد لهجه در سراسر جهان دارد که از این تعداد بیش از یک میلیارد زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم آموخته است. بنابراین ، یادگیری زبان انگلیسی نه تنها دنیای انگلیسی بومی ، بلکه دنیای کسانی که زبان دوم آنها انگلیسی است ، فراهم می کند.


مطالعه زبانهای خارجی بینش انسان را نسبت به فرهنگهای دیگر افزایش می دهد. این باعث افزایش اتصال زبان و ماهیت انسان می شود. زبان های خارجی در حال گسترش دیدگاه انسان نسبت به جهان ، بهبود تجربیات شخص و افزایش انعطاف پذیری و تحمل وی است.


با افزایش استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی ، انگلیسی به یک زبان مشترک غیر رسمی در جهان تبدیل شده است. انگلیسی نه تنها یک زبان بین المللی ارتباطات و تجارت است ، بلکه زبان رسانه ها و سرگرمی مردم در سراسر جهان است. بنابراین ، نیاز به مطالعه این زبان هر روز بیشتر و بیشتر می شود.


یکی از پاسخ این سؤال که چرا ما انگلیسی را یاد می گیریم می توان به عنوان تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی از روز تعبیر کرد ، به یکی از مشاغل اصلی بسیاری از ما تبدیل شده است ، بنابراین ما به دنبال یادگیری ما انگلیسی هستیم.خوشبختانه ، بسیاری از این محصولات رسانه ای ، یا هماهنگ شده و یا با ترجمه های فارسی در دسترس ما هستند. اما بدیهی است ، این نوع محتوای ویدیویی تقریباً هرگز پیام و جو اصلی فیلم یا سریال را منتقل نمی کند ، و در بسیاری موارد حتی نقص های گرامری و مفهومی وحشتناک نیز وجود دارد.


یکی از مهمترین دلایل بین المللی بودن انگلیسی ، قدرت صنعت نیروی دریایی انگلیس و فرکانس بالای افرادی است که به زبان انگلیسی صحبت می کنند که به کشورهای دیگر سفر می کنند. پس از کشف آمریکا ، ویرجینیا اولین مستعمره انگلیس شد و انگلیسی ها به سرعت فرهنگ ، سبک زندگی و زبان خود را در کشورهای اشغالی گسترش دادند. به دلیل وضعیت اقتصادی و نظامی آنها ، مستعمرات انگلیس مجبور شدند انگلیسی را به عنوان یک زبان رسمی انتخاب کنند. حتی پس از استقلال این کشورها ، انگلیسی ها به دلیل سادگی گرامر و واژگان به عنوان یک زبان رسمی مورد استفاده قرار گرفتند.


در آغاز قرن بیستم ، تعداد مقالات و مقالات علمی که به زبان انگلیسی نوشته شده است از تعداد مقالات به زبانهای دیگر فراتر رفته است. به عنوان مثال ، در هلند ، این نسبت 40 مقاله انگلیسی با 1 مقاله هلندی است. بنابراین یادگیری زبان انگلیسی برای کار در یک زمینه علمی یک امتیاز ویژه است.


انگلیسی که به زبان مادری صحبت نمی کنند که زبان دوم را آموزش می دهد ، اغلب اشاره می کند که به زبان انگلیسی می توانند به طرق مختلف هر چیزی را بیان کنند. شما می توانید به هر شکلی که می خواهید انگلیسی صحبت کنید. کشورهایی مانند سنگاپور این قانون را به طور جدی درک کرده اند و شکل جدیدی از انگلیسی به نام "Singlish" را کاملاً اختراع کرده اند که شامل عوامل زبان چینی و مالی است.یادگیری یک زبان جدید نه تنها هیجان انگیز است، بلکه باعث ایجاد انگیزه نیز می شود. با یادگیری زبان متوجه خواهید شد که از آنچه فکر می کردید توانایی بیشتری دارید. ممکن است شروع کمی سخت باشد، اما زمانی که به اولین اهداف برسید، اعتماد به نفس شما به طرز چشمگیری افزایش می یابد. وقتی به اندازه کافی یاد گرفته باشید می توانید زبان دیگران را نیز یاد بگیرید! با صحبت با دوستان و آشنایان خود با اطمینان در مورد زبانی که یاد گرفته اید صحبت خواهید کرد.


علاوه بر این، یادگیری زبان انگلیسی فواید زیادی برای سلامتی دارد. بر اساس مطالعه‌ای که توسط دانشگاه ادینبورگ انجام شده است، افرادی که به دو یا چند زبان صحبت می‌کنند، به طرز شگفت‌آوری توانایی‌های شناختی بهتری دارند و بنابراین روند پیری مغز آنها با سرعت کمتری اتفاق می‌افتد. یادگیری زبان همچنین می تواند زوال عقل را به تاخیر بیندازد. محققان همان دانشگاه دریافتند که احتمال بهبودی در افراد دوزبانه از سکته مغزی دو برابر بیشتر از افرادی است که فقط به یک زبان صحبت می کنند.


برای شرکت در این دوره به صورت عمومی ؛ خصوصی و آنلاین با کارشناسان ما در تماس باشید.

منبع خبر :