ارز دیجیتال لونا

Terra Digital ارز دارای یک برچسب پایدار به نام LUNA و یک کوین پایدار به نام UST است. این پلتفرم با ایجاد یک پروتکل دو توکن چارچوب جالبی در زمینه امنیت ایجاد کرده است. ارز Terra کاربردهای زیادی دارد. پایداری کوین غیرمتمرکز شما را می توان برای کاهش هزینه ها گسترش یا محدود کرد. ترا بالاتر از پول فیات است. از آنجایی که غیرمتمرکز است، نیازی به کنترل ندارد و کاستی های بالقوه را برطرف می کند و تضمین می کند که رشد اقتصادی به طور عادلانه از طریق یک سیستم مذاکرات دموکراتیک توزیع می شود.


توسعه لونا Digital ارز در ژانویه 2018 توسط یک شرکت کره ای بلاک چین به نام Terraform Labs راه اندازی شد و شبکه اصلی به طور رسمی در آوریل 2019 راه اندازی شد. ارز Digital Terra در سال 2018 راه اندازی شد همچنین دارای دو نفر به نام های Daniel Shin و Do Kwon است. این دو پروتکل Terra را راهی سریع برای استفاده از فناوری بلاک چین و رمزگذاری ارز با تمرکز بر دقت قیمت و قابلیت استفاده می دانستند.


لونا، مخفف LUNC، یک ارز یا دارایی دیجیتال است، با ارز 387.08 میلیون دلار، رتبه 216 و 0.03٪ از کل بازار را به خود اختصاص داده است. در تعهد، کاربران ارز لونا را به توسعه دهندگان بلاک چین Terra می دهند و در ازای کارمزد تراکنش، کمیسیون دریافت می کنند. با افزایش استفاده از Terra، لونا ارز نیز افزایش می یابد.


بلاک چین Terra علاوه بر پشتیبانی از قراردادهای هوشمند، از فناوری CosmWasm نیز استفاده می کند.این مانع به دلیل میزبانی Terra LUNA و TerraUSD (UST) ارز به یک پلت فرم جذاب برای توسعه برنامه های کاربردی مبتنی بر بلاک چین تبدیل شده است. پروتکل Terra راه حل کاملی برای پرداخت ایجاد کرده است که به شرکت ها امکان می دهد مستقیماً از فناوری بلاک چین استفاده کنند، پرداخت های انجام شده تحت پروتکل را بپذیرند و فرآیند پرداخت را خودکار کنند. علاوه بر این، سیستم Terra dual ارز قابلیت‌های آربیتراژ خوبی را ارائه می‌دهد و این به رشد شبکه Terra و دیجیتال Terra ارز، لونا کمک کرده است.


از. با بهبود رفتار خود، صاحبان لونا پاداش های بیشتری دریافت می کنند که لونا ارز را افزایش می دهد. این پروتکل دارای سابقه توسعه بسیاری از پروژه های رمزگذاری موفق ارز از جمله پروتکل Mirror و Protocol Anchor است. . موفقیت این دو پروژه تأثیر بسزایی در تسریع پذیرش ارز لونا داشت.


لونا دیجیتال ارز و UST بخشی از دو سیستم سیگنالینگ پروتکل Terra هستند. در این محیط برای ساخت UST باید لونا رایت کنید و برای ذخیره و بازسازی LUNA باید UST رایت کنید.


UST یک کوین پایدار است که بر حسب دلار آمریکا است. این بدان معناست که UST باید ارز حدود 1 دلار داشته باشد. باشه! اینجاست که لونا نقش اصلی را ایفا می کند. به طور کلی، UST از یک الگوریتم واحد کوین به جای تکیه بر نگهداری دارایی هایی مانند دلار آمریکا یا طلا برای حفظ اوراق قرضه خود استفاده می کند.


 هدف این پروژه ترویج کار در جهت پذیرش فناوری توزیع برق با ساده سازی و خودکارسازی پرداخت رمزگذاری ارز است.پروژه شما از دو مدل سیگنالینگ استفاده می کند که به اجرای این پروژه کمک می کند.


ترا یک میلیارد سهام دارد. اگر عرضه از این عدد بیشتر شود، سیگنالی را می سوزاند تا زمانی که به سطح عرضه تعادل بازگردد. نام تجاری جدید LUNA با الگوریتم پروتکل در صورت نیاز برای حفظ ارزش Terra کوین تقویت شده است. LUNA برای اولین بار در صرافی های بزرگ مانند Binance و Huobi طراحی شده است. فروش با اولین انتشار ارز لونا در آگوست 2018 با جذب 32 میلیون دلار به پایان رسید.


 


برای مطالعه بیشتر درباره ارز دیجیتال لونا به سایت ارز سیتی مراجعه فرمایید.

منبع خبر :